| Fan Fiction · Netiketti |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register | Resend Validation Email ) |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Tytteli |
Posted: April 27, 2006 08:28 pm
|
|
|
Heyp!! Mitä muistat ensimmäisesta novestasi täällä tai Antin sivuilla joista useimmat meistä on tänne eksynyt...?
Olin lukenut muiden noveja ja jopa luullut niiden olevan totta No sitten tein omia. Jotkut itkivtä joissakin novelleissasani. Itkunoven jonka muistan vielä jotenkin aijon kirjoittaa tänne uudelleen paremmassa kunnossa ja muokata sitä hieman... Siinä on Antti.... Noven nimi oli "Palanen ystävyydestä." Joku ensimmäinen novellini oli kanssa joku rakkaustarina ja joku maailman sirkein,mutta hällä väliä... Mitä te muistatte esnsimmäisistä noveistanne? Tänne vaa! -------------------- [COLOR=orange]Antti Tuisku on paras!! |
| M-J |
Posted: April 30, 2006 12:48 pm
|
|
|
Itseasiassa mä muistan sen suunnilleen kokonaan, koska mä oon kirjoittanut tänne vaan kaks novea ja pari runoa. Nii... se mun eka kerto petetystä/hyväkskäytetystä naisesta...
-------------------- "Puhutaan niin paljon luomistuskasta ja luomisilosta. On myöskin luomispelkoa ja siksi niin paljon puolitiessä kääntyneitä" (Jarno Pennanen)
Olethan käynyt katsomassaRiksuttajien ja Tangeltajien sivuja... |
| BitterSweet |
Posted: April 30, 2006 04:17 pm
|
|
|
Minäkin muistan sen oikein hyvin. Eipä siinä tosin ole paljoa juonta muistettavaksi, jos aivan rehellisiä ollaan. Se on se Johanna/Antti-novelli.
-------------------- Fandom is not a phase of life. It is a way of life.
Even Buckbeak knows how slashable Draco is. |
| aitofani |
Posted: August 10, 2006 03:25 pm
|
|
|
Mä muistan erittäin hyvinkin mun ekan novellin. Sen nimi on Rakkautta ensisilmäyksellä. Löytyy vieläkin jostan Tarinatalon uumenista.
-------------------- Kasvosi loistaa kuin aurinko.
Suusi on venynyt korviin. Hymysi tarttuu minuun. Hymyilemme yhdessä, suremme yhdessä. Ilman sinua maailmani olisi pimeä, joten, ethän lähde luotani. |
| SuGar |
Posted: September 01, 2006 12:10 pm
|
|
|
Mäkin musitan päpiirteittäin
Esim. se oli ja on yhä surkea. Jonnekkin se on tippunut. Ja hyvä niin Ei oo ikävä |
| Telle, Tuiskun tyttö |
Posted: September 17, 2006 03:23 pm
|
|
|
Heh, jos mä en muistais ekaa noveani, niin olisin aika huolissani. Nimittäin vajaa kuukausi sitten vasta ensimmäinen noveni valmistuikin. Tällä hetkellä löytyy Tarinatalon etusivulta
-------------------- Oot odottanut, liian kauan aikaa,
että pääsisit pois. Muistot kahlitsee sun, lopun tunnun matkaa. Kunpa pääsisit pois. Ja niin sä tiedät, valo löytää, valo löytää sun luo. Ja niin jos uskot, valo löytää, valo löytää sun. Valo <3<33 Rakastan tuota ihanaa miestä, Antti, olet unelma <3<33<3 |
| MariiH. |
Posted: September 28, 2006 02:10 pm
|
|
|
Mun eka nove olikin sillon AT-netin puolella vuonna kivi ja keppi, joskus vuonna 2004. Mä muistelisin, että päähenkilö tais olla joku Heidi, sit siinä oli Antti ja alussa oli Jani... Antti ja Heidi tais tavata jossain leffateatterissa, ja siitä se ajatus sitten lähti(maalaa maaaaailmasiiiii. Tikkurilan maalilinja). Ei ollu kovin hääppönen eikä kyllä kovin pitkäkään. En muistele lämmöllä...
Täällä mun eka novehan oli Miksi juuri minä?, ja se alku on kamala. Tietysti mä alotin sillä tavallisella kaavalla, ja en kirjottanu sitä omalla tyylilläni. Sen noven lopussa tuleekin sitä mun tyyliä paljon enemmän, ja mä oon siihen loppuun jopa tyytyväinen... Mut eteenpäin mennään. -------------------- We can't cry the pain away
We can't find a need to stay There's no more rabbits in my hat to make things right Out of my life, out of my mind Out of the tears we can't deny We need to swallow all our pride And leave this mess behind out of my head, out of my bed Out of the dreams we had -they're bad Tell them it's me who made you sad Tell them the fairytale gone bad |
![]() |
![]() ![]() ![]() |